Rejsreport: CX Škofja Loka

Prvi ciklokros to leto ter prva tekma po nekaj časa. Organizatorji so se res potrudili ter naredili izjemno progo, tako za tekmovalce, kot tudi gledalce.

Štartal sem bolj v ozadnju, tako da sem poteboval slaba dva kroga, da sem ujel vodilnega. Na začetku je bilo nekaj težav, saj sem ‘poletel’ čez krmilo pri skakanju prve ovire, a sem kasneje ujel svoj ritem. Največ razlike se je verjetno naredilo prav na tehničnih delih, ki so mi kot gorskemu kolesarju odgovarjali. Zadnja dva kroga sem odpeljal brez zadnje zavore, saj mi je odletela zavorna ploščica, a sem imel na srečo dovolj prednosti, da sem lahko ovinke in spuste odpeljal z glavo.

Moj kolesarski hibrid se je izkazal odlično (rezen težav z zavoro na koncu :D), tako da se bova skupaj zagotovo udeležila še kakšne tekme…

 

Komentiraj